Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
ważne dla polskich przedsiębiorstw działających na tym rynku oraz ze względu na wpływ tych unormowań na reguły reklamy w Polsce, trzeba wspomnieć o ustaleniach z początku lat dziewięćdziesiątych.
Pierwszą sprawą jest dyrektywa Rady Ministrów EWG z 31 marca 1992r., zatwierdzająca projekt Komisji z 1990r. dotyczący reklamy leków. Ustalenia w tej materii są następujące: każde przedsięwzięcie reklamowe dotyczące leków musi podlegać obligatoryjnej wstępnej kontroli odpowiednich ekspertów EWG, w przypadku prowadzenia reklamy leków w środkach masowego przekazu, obok różnych informacji o charakterze ostrzeżeń dotyczących zażywania leku, muszą być zawarte dane o skutkach ubocznych tego leku, w reklamie musi być zawarte stwierdzenie, iż lek
ważne dla polskich przedsiębiorstw działających na tym rynku oraz ze względu na wpływ tych unormowań na reguły reklamy w Polsce, trzeba wspomnieć o ustaleniach z początku lat dziewięćdziesiątych.<br>Pierwszą sprawą jest dyrektywa Rady Ministrów EWG z 31 marca 1992r., zatwierdzająca projekt Komisji z 1990r. dotyczący reklamy leków. Ustalenia w tej materii są następujące: każde przedsięwzięcie reklamowe dotyczące leków musi podlegać obligatoryjnej wstępnej kontroli odpowiednich ekspertów EWG, w przypadku prowadzenia reklamy leków w środkach masowego przekazu, obok różnych informacji o charakterze ostrzeżeń dotyczących zażywania leku, muszą być zawarte dane o skutkach ubocznych tego leku, w reklamie musi być zawarte stwierdzenie, iż lek
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego