Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Młody Technik
Nr: 3
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1971
rurze ssącej silnika do zwiększenia nacisku na tłok pompy hamulcowej. Dzięki dużej powierzchni cylindra i tłoka, to niewielkie podciśnienie powoduje znaczne zmniejszenie nacisku na pedał hamulca koniecznego do zatrzymania samochodu. Oczywiście, gdy silnik nie pracuje, istnieje również możliwość hamowania przez użycie wyłącznie siły nacisku stopy, ale jest dla kierowcy bardziej męczące.
Mgr inż. Andrzej Moldenhawer
rurze ssącej silnika do zwiększenia nacisku na tłok pompy hamulcowej. Dzięki dużej powierzchni cylindra i tłoka, to niewielkie podciśnienie powoduje znaczne zmniejszenie nacisku na pedał hamulca koniecznego do zatrzymania samochodu. Oczywiście, gdy silnik nie pracuje, istnieje również możliwość hamowania przez użycie wyłącznie siły nacisku stopy, ale jest dla kierowcy bardziej męczące.<br>&lt;au&gt;Mgr inż. Andrzej Moldenhawer
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego