Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 45
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1997
kupujemy te środki, które są często reklamowane. Zazwyczaj wraz z pojawieniem się reklam, zwłaszcza telewizyjnych, wzrasta sprzedaż zachwalanych w nich leków - twierdzą zgodnie aptekarze. W ubiegłym roku - jak pokazały badania Amer Nielsen - reklamowano przeważnie coldrex, strepsils, halls, neo angin, upsarin C, aspirin i olbas (olejek). Niemal wszystkie znalazły się wśród medykamentów najczęściej stosowanych w zwalczaniu przeziębienia.
W 1996 r. na lekarstwa z tej grupy wydaliśmy 200 mln zł, a na preparaty wzmacniające, witaminy i sole mineralne - 100 mln zł. Kupiliśmy 126 mln opakowań tych specyfików. Wzrosła sprzedaż witaminy C i preparatów bakteriobójczych, m.in. czosnku w tabletkach. Za witaminę C zapłaciliśmy
kupujemy te środki, które są często reklamowane. Zazwyczaj wraz z pojawieniem się reklam, zwłaszcza telewizyjnych, wzrasta sprzedaż zachwalanych w nich leków - twierdzą zgodnie aptekarze. W ubiegłym roku - jak pokazały badania Amer Nielsen - reklamowano przeważnie coldrex, strepsils, halls, neo angin, upsarin C, aspirin i olbas (olejek). Niemal wszystkie znalazły się wśród medykamentów najczęściej stosowanych w zwalczaniu przeziębienia.<br> W 1996 r. na lekarstwa z tej grupy wydaliśmy 200 mln zł, a na preparaty wzmacniające, witaminy i sole mineralne - 100 mln zł. Kupiliśmy 126 mln opakowań tych specyfików. Wzrosła sprzedaż witaminy C i preparatów bakteriobójczych, m.in. czosnku w tabletkach. Za witaminę C zapłaciliśmy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego