Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Tygodnik Podhalański
Nr: 35
Miejsce wydania: Zakopane
Rok: 1999
Zakopanego. Działacze KKA spotkali się też z dyrektorem Powiatowego Zarządu Dróg w Nowym Targu, sugerując poprawę nawierzchni drogi na trasie wyścigu. Pierwszy Wyścig Tatrzański przygotowany został wzorowo. Żołnierze z 5 Dyonu Samochodowego w Krakowie, którego dowódcą był jeden z działaczy KKA, płk Tadeusz Piotrowski, ułożyli linię telefoniczną pomiędzy startem a metą, wybudowano też drewniane trybuny dla widzów i dla chronometrażystów, dokonujących pomiaru czasów przejazdu. Pomyślano też o parkingach dla samochodów kibiców. Bo też na wyścig przybyło ok. 2000 widzów pieszo, dorożkami i ok. 350 samochodami. Kto nie dotarł osobiście, mógł wysłuchać w radio 6-godzinnej relacji na żywo. Istniejąca ledwie od
Zakopanego. Działacze KKA spotkali się też z dyrektorem Powiatowego Zarządu Dróg w Nowym Targu, sugerując poprawę nawierzchni drogi na trasie wyścigu. Pierwszy Wyścig Tatrzański przygotowany został wzorowo. Żołnierze z 5 Dyonu Samochodowego w Krakowie, którego dowódcą był jeden z działaczy KKA, płk Tadeusz Piotrowski, ułożyli linię telefoniczną pomiędzy startem a metą, wybudowano też drewniane trybuny dla widzów i dla chronometrażystów, dokonujących pomiaru czasów przejazdu. Pomyślano też o parkingach dla samochodów kibiców. Bo też na wyścig przybyło ok. 2000 widzów pieszo, dorożkami i ok. 350 samochodami. Kto nie dotarł osobiście, mógł wysłuchać w radio 6-godzinnej relacji na żywo. Istniejąca ledwie od
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego