Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 2918
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
lękowych. Kobieta-shopoholiczka ma zwykle niskie poczucie własnej wartości, nieustannie boi się oceny otoczenia, chcąc więc się podobać, kupuje coraz ładniejsze stroje, sztuczną biżuterię i kosmetyki z nadzieją, że jej "zagrożona" pozycja - w pracy i w domu - szybko wzrośnie. Kupując odzież, często nie patrzy na kolor i krój, lecz na metkę. Postępują tak zwykle osoby z natury uległe, którym brakuje pewności siebie, choć na co dzień udawać mogą przebojowość, siłę i zdecydowanie.
Kobiety po rozwodzie chcą natychmiast rozpocząć nowe życie, by "zatrzeć ślady" po eksmałżonku. Bez namysłu kupują, kupują, kupują. Na początku chciały na nowo urządzić mieszkanie, dodać jakieś drobiazgi w
lękowych. Kobieta-shopoholiczka ma zwykle niskie poczucie własnej wartości, nieustannie boi się oceny otoczenia, chcąc więc się podobać, kupuje coraz ładniejsze stroje, sztuczną biżuterię i kosmetyki z nadzieją, że jej "zagrożona" pozycja - w pracy i w domu - szybko wzrośnie. Kupując odzież, często nie patrzy na kolor i krój, lecz na metkę. Postępują tak zwykle osoby z natury uległe, którym brakuje pewności siebie, choć na co dzień udawać mogą przebojowość, siłę i zdecydowanie.<br>Kobiety po rozwodzie chcą natychmiast rozpocząć nowe życie, by "zatrzeć ślady" po eksmałżonku. Bez namysłu kupują, kupują, kupują. Na początku chciały na nowo urządzić mieszkanie, dodać jakieś drobiazgi w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego