Typ tekstu: Prasa
Tytuł: CKM
Nr: 8
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
w związkach partnerskich. Prowadzący badania profesor Bill Davidoff pragnie teraz ustalić przyczynę odmiennego dla każdego mężczyzny zachowania przy pisuarze w toalecie publicznej: "Wielu z nas sika do tego pośrodku, inni wolą te z lewej, a inni z prawej. Tym razem chcę ustalić, jak to się przekłada na zachowania wyborcze takich mężczyzn".


Marketing: Jeden wódz, jedno wino

WYTRAWNY JÓZEF

We Włoszech furorę robią nowe marki taniego wina. Nazywają się "Adolf", "Stalin" i "Wesoły Fidel"
To smutne, że w dzisiejszych czasach, aby sprzedać włoskie wino, trzeba uciekać się do tak brutalnych metod - ubolewają nad pojawieniem się "dyktatorskich" win włoskie gazety. Faktycznie: sprzedaż wina
w związkach partnerskich. Prowadzący badania profesor Bill Davidoff pragnie teraz ustalić przyczynę odmiennego dla każdego mężczyzny zachowania przy pisuarze w toalecie publicznej: "Wielu z nas sika do tego pośrodku, inni wolą te z lewej, a inni z prawej. Tym razem chcę ustalić, jak to się przekłada na zachowania wyborcze takich mężczyzn".&lt;/div&gt;<br><br><br>&lt;div&gt;&lt;tit&gt;Marketing: Jeden wódz, jedno wino&lt;/tit&gt;<br><br>WYTRAWNY JÓZEF<br><br>We Włoszech furorę robią nowe marki taniego wina. Nazywają się "Adolf", "Stalin" i "Wesoły Fidel"<br>To smutne, że w dzisiejszych czasach, aby sprzedać włoskie wino, trzeba uciekać się do tak brutalnych metod - ubolewają nad pojawieniem się "dyktatorskich" win włoskie gazety. Faktycznie: sprzedaż wina
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego