Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
przyszłe procesy komunikowania się będą jeszcze trudniejsze.

Ponadto pewna część informacji przekazywana jest w sposób niezależny od nadawcy, np. przez kontekst sytuacji odbioru wiadomości. Informacja ta powoduje interpretacje, które nie są wynikiem procesu dekodowania treści zawartych w przekazie w wyniku ich kodowania przez nadawcę. W związku z tym komunikowanie może mieć charakter ukierunkowany na cel (instrumentalny) lub służyć samemu kontaktowi między nadawcą i odbiorcą. W przypadku komunikacji instrumentalnej ukierunkowana jest ona przez motywy ukierunkowane na nadawcę, motywy ukierunkowane na odbiorcę lub motywy ukierunkowane zarówno na nadawcę, jak i odbiorcę.
Firma lub partia polityczna, realizująca skuteczną kampanię reklamową adresowaną do szerokiej grupy
przyszłe procesy komunikowania się będą jeszcze trudniejsze. <br>&lt;page nr=26&gt;<br>Ponadto pewna część informacji przekazywana jest w sposób niezależny od nadawcy, np. przez kontekst sytuacji odbioru wiadomości. Informacja ta powoduje interpretacje, które nie są wynikiem procesu dekodowania treści zawartych w przekazie w wyniku ich kodowania przez nadawcę. W związku z tym komunikowanie może mieć charakter ukierunkowany na cel (instrumentalny) lub służyć samemu kontaktowi między nadawcą i odbiorcą. W przypadku komunikacji instrumentalnej ukierunkowana jest ona przez motywy ukierunkowane na nadawcę, motywy ukierunkowane na odbiorcę lub motywy ukierunkowane zarówno na nadawcę, jak i odbiorcę. <br>Firma lub partia polityczna, realizująca skuteczną kampanię reklamową adresowaną do szerokiej grupy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego