Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
nie jest jednakowo oceniane przez różnych specjalistów marketingu. Niektórzy z nich twierdzą bowiem, że ta marka kojarzy się z przemysłem mleczarskim i nie wiadomo, czy łatwo będzie można ją przenieść na inne produkty firmy BSN, takie jak herbatniki czy piwo. Inni natomiast uważają, że zmiana nazwy może się przyczynić do międzynarodowej promocji wyrobów Danone.
Źródło: C. Rohwedder: BSM zmienia nazwę na Danone Group i kupuje hiszpański browar. "The Wall Street Journal Europe" 16.05.1994, s.4.
Tworzenie marki jest procesem długotrwałym, kosztownym i związanym z dużym ryzykiem. W związku z tym istnieją różne podejścia przedsiębiorstw do rozwoju bazującym na produktach
nie jest jednakowo oceniane przez różnych specjalistów marketingu. Niektórzy z nich twierdzą bowiem, że ta marka kojarzy się z przemysłem mleczarskim i nie wiadomo, czy łatwo będzie można ją przenieść na inne produkty firmy BSN, takie jak herbatniki czy piwo. Inni natomiast uważają, że zmiana nazwy może się przyczynić do międzynarodowej promocji wyrobów Danone.<br>Źródło: C. Rohwedder: BSM zmienia nazwę na Danone Group i kupuje hiszpański browar. "The Wall Street Journal Europe" 16.05.1994, s.4. <br>Tworzenie marki jest procesem długotrwałym, kosztownym i związanym z dużym ryzykiem. W związku z tym istnieją różne podejścia przedsiębiorstw do rozwoju bazującym na produktach
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego