Typ tekstu: Książka
Autor: Ostrowicki Michał
Tytuł: Dzieło sztuki jako system
Rok: 1997
niej elementy założone i racjonalne, elementy nieracjonalne i założone, oraz nie założone i racjonalne, a także nie założone i nieracjonalne - tutaj, już każdy sam, na własną rękę dynamizuje strukturę rudymentarną, budując schematyczny przedmiot intencjonalny możliwy do konkretyzacji. Nie dość, że zostaje wciągnięty w akcję bohater książki, co dzieje się jakby mimochodem, oderwany od własnego prywatnego życia, to podobnie zostaje wciągnięty w nią czytelnik - jeżeli nie, to wyrzuca książkę przez okno. Książka dla niego nie ma sensu, nie ulega dynamizacji.
W świetle wcześniejszych uwag można postawić tezę, że strukturą rudymentarną Przemian jest w dosłownym rozumieniu fizyczność książki, której elementy i relacje struktury
niej elementy założone i racjonalne, elementy nieracjonalne i założone, oraz nie założone i racjonalne, a także nie założone i nieracjonalne - tutaj, już każdy sam, na własną rękę dynamizuje strukturę rudymentarną, budując schematyczny przedmiot intencjonalny możliwy do konkretyzacji. Nie dość, że zostaje wciągnięty w akcję bohater książki, co dzieje się jakby mimochodem, oderwany od własnego prywatnego życia, to podobnie zostaje wciągnięty w nią czytelnik - jeżeli nie, to wyrzuca książkę przez okno. Książka dla niego nie ma sensu, nie ulega dynamizacji.<br>W świetle wcześniejszych uwag można postawić tezę, że strukturą rudymentarną Przemian jest w dosłownym rozumieniu fizyczność książki, której elementy i relacje struktury
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego