Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 03.06
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
nie dostali. Kampanię przygotowała krakowska agencja Eskadra BTL, a jej pomysłodawcą był dyrektor kreatywny Mateusz Zmyślony, prywatnie miłośnik peerelowskich kultowych komedii i kolekcjoner wszelkich marketingowych osobliwości. I właśnie te prywatne zamiłowania doprowadziły do powstania Żywieckiego Muzeum Humoru, w którego kolekcji znalazły się m.in. fragmenty scenografii starych komedii ze słynnym misiem z filmu Barei, a także kolekcja zabawnych odmian "wina marki wino".
Muzeum przez dwa lata jeździło po Polsce, stanowiąc element kampanii promocyjnej piwa Żywiec. Cieszyło się ogromnym powodzeniem, zwłaszcza że towarzyszyły mu dodatkowe imprezy - pokazy starych komedii, happeningi, jak np. loty śmigłowcem z podczepionym misiem ("miś jako nasza odpowiedź na
nie dostali. Kampanię przygotowała krakowska agencja Eskadra BTL, a jej pomysłodawcą był dyrektor kreatywny Mateusz Zmyślony, prywatnie miłośnik peerelowskich kultowych komedii i kolekcjoner wszelkich marketingowych osobliwości. I właśnie te prywatne zamiłowania doprowadziły do powstania Żywieckiego Muzeum Humoru, w którego kolekcji znalazły się m.in. fragmenty scenografii starych komedii ze słynnym misiem z filmu Barei, a także kolekcja zabawnych odmian "wina marki wino". <br>Muzeum przez dwa lata jeździło po Polsce, stanowiąc element kampanii promocyjnej piwa Żywiec. Cieszyło się ogromnym powodzeniem, zwłaszcza że towarzyszyły mu dodatkowe imprezy - pokazy starych komedii, happeningi, jak np. loty śmigłowcem z podczepionym misiem ("miś jako nasza odpowiedź na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego