Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
nacisk konkurencji i presja cen w wyniku wprowadzenia euro już dzisiaj powoduje reakcję przedsiebiorstw, zabezpieczających się przed tymi zagrożeniami. W ostatnim czasie w Europie pojawiła się fala transakcji, polegających na łączeniu się przedsiębiorstw. Te połączenia zyskały już miano mega-fuzji - powstał termin mega-mergers. Można przypuszczać, że w ramach EMU mobilność kapitału będzie większa niż dotychczas. Takie stwierdzenie odnosi się zarówno do kapitału w postaci inwestycji portfelowych, jak i do bezpośrednich inwestycji zagranicznych. Różnorodne badania wykazują bowiem, że taki kapitał jest zwykle bardziej mobilny w ramach jednolitego obszaru walutowego, niż między krajami o różnych walutach. Rozwój międzynarodowych fuzji przedsiębiorstw przewidują przedstawiciele
nacisk konkurencji i presja cen w wyniku wprowadzenia euro już dzisiaj powoduje reakcję przedsiebiorstw, zabezpieczających się przed tymi zagrożeniami. W ostatnim czasie w Europie pojawiła się fala transakcji, polegających na łączeniu się przedsiębiorstw. Te połączenia zyskały już miano mega-fuzji - powstał termin mega-mergers. Można przypuszczać, że w ramach EMU mobilność kapitału będzie większa niż dotychczas. Takie stwierdzenie odnosi się zarówno do kapitału w postaci inwestycji portfelowych, jak i do bezpośrednich inwestycji zagranicznych. Różnorodne badania wykazują bowiem, że taki kapitał jest zwykle bardziej mobilny w ramach jednolitego obszaru walutowego, niż między krajami o różnych walutach. Rozwój międzynarodowych fuzji przedsiębiorstw przewidują przedstawiciele
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego