Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
efektywne docieranie wiadomości do odbiorcy oraz łatwą rozpoznawalność kolejnych przekazów.
Elementy jej formalnej konstrukcji analizowane są w drugiej części tej książki. Natomiast efektywność konstrukcji formalnej pod względem odbioru wiadomości przy różnych stopniach koncentracji uwagi i zainteresowania odbiorcy została przedstawiona w poprzednim rozdziale. Warto jednak zwrócić w tym miejscu uwagę na modelowe rozwiązanie pojemności informacyjnej layoutu. Wykorzystanie określonego planu zdjęcia oraz przyjęte rozwiązanie dominant kompozycyjnych pozwala wzmacniać efekt ironii poprzez wprowadzanie w stały układ mimiczny kolejnych typów postaci, których cechy kojarzone mogą być z treścią przypisywanych im wypowiedzi, gdyby tylko z tekstu wyeliminować wątek bezalkoholowości. Zabieg ten stwarzając możliwość indywidualizacji znaczenia każdego
efektywne docieranie wiadomości do odbiorcy oraz łatwą rozpoznawalność kolejnych przekazów. <br>Elementy jej formalnej konstrukcji analizowane są w drugiej części tej książki. Natomiast efektywność konstrukcji formalnej pod względem odbioru wiadomości przy różnych stopniach koncentracji uwagi i zainteresowania odbiorcy została przedstawiona w poprzednim rozdziale. Warto jednak zwrócić w tym miejscu uwagę na modelowe rozwiązanie pojemności informacyjnej layoutu. Wykorzystanie określonego planu zdjęcia oraz przyjęte rozwiązanie dominant kompozycyjnych pozwala wzmacniać efekt ironii poprzez wprowadzanie w stały układ mimiczny kolejnych typów postaci, których cechy kojarzone mogą być z treścią przypisywanych im wypowiedzi, gdyby tylko z tekstu wyeliminować wątek bezalkoholowości. Zabieg ten stwarzając możliwość indywidualizacji znaczenia każdego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego