Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 04.03 (14)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
ma w magazynach ponad 15 tys. wzorów i ponad 2 tys. klientów rocznie.

Gadżety i prezenciki, w fachowym slangu nazywane materiałami promocyjnymi, trafiają do naszych rąk przy różnych okazjach: na targach, festynach, pokazach, konferencjach prasowych, bankietach z okazji jubileuszu firmy. Są nagrodami w niezliczonych konkursach, dodatkami do czasopism, nagrodami w modnych ostatnio tzw. programach lojalnościowych. Pracownicy otrzymują je pod hasłem odzież robocza, a najwierniejsi klienci lub partnerzy firmy - wraz z życzeniami świątecznymi. Najdroższe i najbardziej wyrafinowane są wręczane przez prezesów szczególnie ważnym gościom w zaciszu gabinetów.

W mniejszych firmach gadżety ciągle jeszcze rozdaje się na wyczucie. Duże firmy bardzo precyzyjnie wpisują
ma w magazynach ponad 15 tys. wzorów i ponad 2 tys. klientów rocznie.<br><br>Gadżety i prezenciki, w fachowym slangu nazywane materiałami promocyjnymi, trafiają do naszych rąk przy różnych okazjach: na targach, festynach, pokazach, konferencjach prasowych, bankietach z okazji jubileuszu firmy. Są nagrodami w niezliczonych konkursach, dodatkami do czasopism, nagrodami w modnych ostatnio tzw. programach lojalnościowych. Pracownicy otrzymują je pod hasłem odzież robocza, a najwierniejsi klienci lub partnerzy firmy - wraz z życzeniami świątecznymi. Najdroższe i najbardziej wyrafinowane są wręczane przez prezesów szczególnie ważnym gościom w zaciszu gabinetów.<br><br>W mniejszych firmach gadżety ciągle jeszcze rozdaje się na wyczucie. Duże firmy bardzo precyzyjnie wpisują
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego