Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
łatwiej spostrzegane i klasyfikowane. Im bardziej dostępne są kategorie pozwalające rozpoznawać i klasyfikować obiekty, tym słabszy związek cech informacji związanych ze spostrzeganym obiektem niezbędny jest dla trafnego rozpoznania oraz jego konsekwencji dla procesów decyzyjnych. Wzajemną odpowiedniość między kategoriami percepcyjnymi a dostrzeganymi właściwościami produktu cechuje duża elastyczność. Jej stopień może być modyfikowany w procesie reklamy przez ustalenie zakresu zmienności kategorii związanych z określonym obiektem, a więc w ramach takiej interpretacji, której zakres odbiorca jest skłonny uznać za sensowny.
Proces percepcji informacji napływających z otoczenia określany jest przez system nastawień odbiorcy, czynniki wewnętrzne, uprzednie doświadczenia percepcyjne oraz procesy motywacyjne. Odbiór informacji ma charakter
łatwiej spostrzegane i klasyfikowane. Im bardziej dostępne są kategorie pozwalające rozpoznawać i klasyfikować obiekty, tym słabszy związek cech informacji związanych ze spostrzeganym obiektem niezbędny jest dla trafnego rozpoznania oraz jego konsekwencji dla procesów decyzyjnych. Wzajemną odpowiedniość między kategoriami percepcyjnymi a dostrzeganymi właściwościami produktu cechuje duża elastyczność. Jej stopień może być modyfikowany w procesie reklamy przez ustalenie zakresu zmienności kategorii związanych z określonym obiektem, a więc w ramach takiej interpretacji, której zakres odbiorca jest skłonny uznać za sensowny. <br>Proces percepcji informacji napływających z otoczenia określany jest przez system nastawień odbiorcy, czynniki wewnętrzne, uprzednie doświadczenia percepcyjne oraz procesy motywacyjne. Odbiór informacji ma charakter
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego