Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 2908
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
jest długość - ewolucja czasu ich trwania przebiegała od - to nie do wiary - minuty jeszcze w latach 60. po obecne 15 sekund.
Emitowanie reklamy opiera się na zasadzie wielokrotnych - i w dodatku raczej natarczywych - powtórzeń, co więcej, pokazuje się je w chwilach najmniej odpowiednich z punktu widzenia telewidza - zwykle w kulminacyjnych momentach filmów czy ulubionych programów. Bywa to bardzo denerwujące dla odbiorców, którzy często się skarżą, że zapomnieli, co działo się w filmie przed przerwą na reklamę. Niekiedy reklamy zbyt natarczywe przynoszą efekt zwany bumerangiem, czyli reakcję przeciwną do zamierzonej (np. irytację zamiast zachwytu).
Jednak sprawą bodaj najważniejszą w przekazach reklamowych jest
jest długość - ewolucja czasu ich trwania przebiegała od - to nie do wiary - minuty jeszcze w latach 60. po obecne 15 sekund.<br>Emitowanie reklamy opiera się na zasadzie wielokrotnych - i w dodatku raczej natarczywych - powtórzeń, co więcej, pokazuje się je w chwilach najmniej odpowiednich z punktu widzenia telewidza - zwykle w kulminacyjnych momentach filmów czy ulubionych programów. Bywa to bardzo denerwujące dla odbiorców, którzy często się skarżą, że zapomnieli, co działo się w filmie przed przerwą na reklamę. Niekiedy reklamy zbyt natarczywe przynoszą efekt zwany bumerangiem, czyli reakcję przeciwną do zamierzonej (np. irytację zamiast zachwytu).<br>Jednak sprawą bodaj najważniejszą w przekazach reklamowych jest
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego