eksploatacji monitorowanego systemu, <br>Poziom 3 - struktury funkcjonalne systemu, <br>Poziom 4 - struktury niezawodnościowe systemu, <br>Poziom 5 - rodzaje zespołów monitorowanych pojazdów, <br>Poziom 6 - rodzaje zużycia, <br>Poziom 7 - rodzaje uszkodzeń, <br>Poziom 8 - rodzaje modeli niezawodnościowych: 9 wymienionych już rozkładów,<br>Poziom 9 - algorytmy monitorowania, <br>Poziom 10 - algorytmy i modele prognozowania, <br>Poziom 11 - modele optymalizacji monitorowania i prognozowania. <br>Szczegółowy opis tych komponentów jest podany w dalszej części książki. <br>Symulacja modyfikacji pozwala na uwzględnienie: <br>- modyfikacji konstrukcyjnych, <br>- modyfikacji technologicznych, <br>- modyfikacji trybologicznych i materiałowych. <br>Prowadzi to do realizacji cyklu: <hi>synteza-analiza-modyfikacje-synteza-weryfikacja aż do osiągnięcia wymaganego poziomu jakości i niezawodności samochodu</>. <br>Wychodząc z analizy zadań i struktury