Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Rzeczpospolita
Nr: 10.04
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
krajowe stacje radiowe, a to właśnie radio do tej pory najsilniej promowało. Według notowań "Gazety Muzycznej" tylko trzy, a czasami jedna polska piosenka mieściła się w dziesiątce najczęściej nadawanych przebojów - reszta to zagraniczne nagrania. Radiowcy mówią, że promowaliby polskie hity. Tylko że ich nie ma.
- Od dwóch lat, od kiedy monitoruję repertuar stacji radiowych, dane pokazują, że udział polskiej muzyki spada - mówi Marcin Długogiński z "Gazety Muzycznej", publikującej listę najczęściej nadawanych piosenek w stu stacjach radiowych w Polsce.
((...))
- Nie mam żadnych wątpliwości, że negatywny stosunek stacji radiowych do polskich nagrań, szczególnie nowości, jest oprócz piractwa główną przyczyną kryzysu w naszej branży
krajowe stacje radiowe, a to właśnie radio do tej pory najsilniej promowało. Według notowań &lt;name type="work"&gt;"Gazety Muzycznej"&lt;/name&gt; tylko trzy, a czasami jedna polska piosenka mieściła się w dziesiątce najczęściej nadawanych przebojów - reszta to zagraniczne nagrania. Radiowcy mówią, że promowaliby polskie hity. Tylko że ich nie ma.<br>- Od dwóch lat, od kiedy monitoruję repertuar stacji radiowych, dane pokazują, że udział polskiej muzyki spada - mówi &lt;name type="person"&gt;Marcin Długogiński&lt;/name&gt; z &lt;name type="work"&gt;"Gazety Muzycznej"&lt;/name&gt;, publikującej listę najczęściej nadawanych piosenek w stu stacjach radiowych w &lt;name type="place"&gt;Polsce&lt;/name&gt;.<br>((...))<br>- Nie mam żadnych wątpliwości, że negatywny stosunek stacji radiowych do polskich nagrań, szczególnie nowości, jest oprócz piractwa główną przyczyną kryzysu w naszej branży
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego