Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Fakt
Nr: 01.17 (14)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
każdy pociąg, który dojeżdża do stacji Dworzec Gdański nagle hamuje i zatrzymuje się w tunelu. Musi poczekać, aż stację opuści poprzedni pociąg. Bo korzystają tam tylko z jednego toru. Szkoda, że o stosownej informacji nikt wcześniej nie pomyslał.
AS

A tymczasem rusza kopanie drugiego tunelu na Marymoncie
Warszawscy górnicy skończyli montaż tarczy. Będzie drążyć jeden z dwóch tuneli metra spod Hali Marymonckiej do pl. Wilsona. Pierwszy tunel, którego budowę rozpoczęto 9 grudnia, ma już 30 m. Teraz górnicy szykują się do uruchomienia tarczy, która przekopie drugi. Jednocześnie budowana jest stacja pod pl. Wilsona - wielkie koparki wybierają teraz ziemię spomiędzy wcześniej wybudowanych
każdy pociąg, który dojeżdża do stacji Dworzec Gdański nagle hamuje i zatrzymuje się w tunelu. Musi poczekać, aż stację opuści poprzedni pociąg. Bo korzystają tam tylko z jednego toru. Szkoda, że o stosownej informacji nikt wcześniej nie pomyslał.<br>&lt;gap&gt;&lt;au&gt;AS&lt;/&gt;&lt;/&gt;<br><br>&lt;div type="art" sub="home"&gt;&lt;tit&gt;A tymczasem rusza kopanie drugiego tunelu na Marymoncie&lt;/&gt;<br>Warszawscy górnicy skończyli montaż tarczy. Będzie drążyć jeden z dwóch tuneli metra spod Hali Marymonckiej do pl. Wilsona. Pierwszy tunel, którego budowę rozpoczęto 9 grudnia, ma już 30 m. Teraz górnicy szykują się do uruchomienia tarczy, która przekopie drugi. Jednocześnie budowana jest stacja pod pl. Wilsona - wielkie koparki wybierają teraz ziemię spomiędzy wcześniej wybudowanych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego