Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 01.09 (2)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
Japonii i Korei w 2002 r. Od kilku lat Hyundai próbuje mocniej zaznaczyć swoją obecność na polskim rynku. Dotychczas jednak bez powodzenia, chociaż po naszych drogach jeździ już ponad 40 tys. samochodów tej marki. W 1997 r. jedną z ostatnich decyzji Wiesława Kaczmarka, ówczesnego ministra gospodarki, była zgoda na rozpoczęcie montażu (wspólnie ze spółką Sobiesław Zasada Centrum SA) samochodów osobowych. Planowano także budowę fabryki w Starachowicach. Na planach się jednak skończyło, ponieważ partnerom nie udało się przez cztery miesiące złożyć tysiąca samochodów (taki był wymóg polskich przepisów celnych), a ponadto Koreańczycy nie mogli się zdecydować na poważniejsze zaangażowanie finansowe w naszym
Japonii i Korei w 2002 r. Od kilku lat Hyundai próbuje mocniej zaznaczyć swoją obecność na polskim rynku. Dotychczas jednak bez powodzenia, chociaż po naszych drogach jeździ już ponad 40 tys. samochodów tej marki. W 1997 r. jedną z ostatnich decyzji Wiesława Kaczmarka, ówczesnego ministra gospodarki, była zgoda na rozpoczęcie montażu (wspólnie ze spółką Sobiesław Zasada Centrum SA) samochodów osobowych. Planowano także budowę fabryki w Starachowicach. Na planach się jednak skończyło, ponieważ partnerom nie udało się przez cztery miesiące złożyć tysiąca samochodów (taki był wymóg polskich przepisów celnych), a ponadto Koreańczycy nie mogli się zdecydować na poważniejsze zaangażowanie finansowe w naszym
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego