Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1996
wybuchem wojny w sprzedaży znalazła się wzmocniona, quasi-sportowa odmiana Speed Twin Tiger 100.
Kiedy zakłady w Coventry zostały zbombardowane, ocalałe maszyny i resztki wyposażenia przeniesiono do nowej siedziby w Meriden. Na zamówienie wojska montowano tam lekkie motocykle typu 3HW 350 ohv, oparte na konstrukcji przedwojennego Tigera 80. Pierwszy cywilny motocykl pojawił się dopiero w 1946 roku. Była to popularna "350", o nazwie 3T de luxe, z charakterystycznym amarantowym zbiornikiem paliwa, którą Turner zaprojektował jeszcze przed wojną. Również Tigery 100 i Speed Twiny doczekały się modernizacji. Zamiast ciężkiego "trapezu" powojenne Tigery otrzymały amortyzatory teleskopowe i nowe tłumiki megafonowe (patent Triumpha). To
wybuchem wojny w sprzedaży znalazła się wzmocniona, quasi-sportowa odmiana Speed Twin Tiger 100. <br>Kiedy zakłady w Coventry zostały zbombardowane, ocalałe maszyny i resztki wyposażenia przeniesiono do nowej siedziby w Meriden. Na zamówienie wojska montowano tam lekkie motocykle typu 3HW 350 ohv, oparte na konstrukcji przedwojennego Tigera 80. Pierwszy cywilny motocykl pojawił się dopiero w 1946 roku. Była to popularna "350", o nazwie 3T de luxe, z charakterystycznym amarantowym zbiornikiem paliwa, którą Turner zaprojektował jeszcze przed wojną. Również Tigery 100 i Speed Twiny doczekały się modernizacji. Zamiast ciężkiego "trapezu" powojenne Tigery otrzymały amortyzatory teleskopowe i nowe tłumiki megafonowe (patent Triumpha). To
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego