Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Gazeta Wrocławska
Nr: 12.02
Miejsce wydania: Wrocław
Rok: 1999
Silnik mojego forda miał na wykresie na hamowni 317 koni mechanicznych. To połowa z tego co ma pod maską swych wozów krajowa czołówka. Najlepsi kierowcy mają w swych samochodach silniki o mocy 600-700 koni! Regulaminy ograniczają moc do 300 KM, ale jest na to sposób. Zawodnicy laptopem szybko przeprogramowują motor (nie ma np. podtrzymania turbo) przed badaniem technicznym i wszystko jest zgodne z regulaminem (300 KM). Ale zaraz po badaniu silnik zostaje ponownie przeprogramowany i pod maską znów jest 600 KM. I jak tu się ścigać z takimi smokami? Silne wozy odjeżdżają mi na podjazdach. Żeby nadrobić stratę, muszę potem
Silnik mojego forda miał na wykresie na hamowni 317 koni mechanicznych. To połowa z tego co ma pod maską swych wozów krajowa czołówka. Najlepsi kierowcy mają w swych samochodach silniki o mocy 600-700 koni! Regulaminy ograniczają moc do 300 KM, ale jest na to sposób. Zawodnicy laptopem szybko przeprogramowują motor (nie ma np. podtrzymania turbo) przed badaniem technicznym i wszystko jest zgodne z regulaminem (300 KM). Ale zaraz po badaniu silnik zostaje ponownie przeprogramowany i pod maską znów jest 600 KM. I jak tu się ścigać z takimi smokami? Silne wozy odjeżdżają mi na podjazdach. Żeby nadrobić stratę, muszę potem
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego