Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Głos Wielkopolski
Nr: 25/02
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1999
zostają środkowe siedzenia. Dzięki temu jest miejsce na ustawienie wózka - mówi Jan Firlik, dyrektor Zakładu Komunikacji Tramwajowej.

Udogodnień dla osób starszych i niepełnosprawnych nie brakuje. Warto jednak wiedzieć, że nowoczesne mechanizmy w ogóle nie są wykorzystywane. Jak dotąd elektryczny pomost w Tatrach nie był na trasie ani razu uruchamiany przez motorniczych. Podobnie jest z nowoczesnymi mechanizmami w Manach i Neoplanach. - Komfortowe pojazdy to nie wszystko. Problem jest bardziej złożony - zastanawia się J. Firlik. - Niepełnosprawny, który wsiądzie bez przeszkód na przystanku ,,Pestki'' i dojedzie do Kaponiery stanie przed stromymi schodami. W innym rejonie miasta zbyt niskie są wysepki tramwajowe, które skutecznie uniemożliwiają
zostają środkowe siedzenia. Dzięki temu jest miejsce na ustawienie wózka - mówi Jan Firlik, dyrektor Zakładu Komunikacji Tramwajowej.<br><br>Udogodnień dla osób starszych i niepełnosprawnych nie brakuje. Warto jednak wiedzieć, że nowoczesne mechanizmy w ogóle nie są wykorzystywane. Jak dotąd elektryczny pomost w Tatrach nie był na trasie ani razu uruchamiany przez motorniczych. Podobnie jest z nowoczesnymi mechanizmami w Manach i Neoplanach. - Komfortowe pojazdy to nie wszystko. Problem jest bardziej złożony - zastanawia się J. Firlik. - Niepełnosprawny, który wsiądzie bez przeszkód na przystanku ,,Pestki'' i dojedzie do Kaponiery stanie przed stromymi schodami. W innym rejonie miasta zbyt niskie są wysepki tramwajowe, które skutecznie uniemożliwiają
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego