Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: katalogi handlowe
Rok: 2000
komunikowania się z klientem kolegami (koleżankami) oraz przełożonymi: Komunikacja werbalna (słowna). Komunikacja niewerbalna (mowa ciała). Nawiązywanie, podtrzymywanie i przerywanie kontaktu. 2. Prezentacja firmy wobec klienta, wobec firmy partnerskiej, reklama działalności firmy. wobec frmy partnerskiej, reklama działalności firmy. 3. Autoprezentacja: Wygląd zewnętrzny (ubiór, uczesanie itp.) Kultura żywego słowa. Kontrola emocji. Kontrola motoryki (ruchów ciała). 4. Zasady prowadzenia rozmów: Tworzenie odpowiedniej atmosfery. Aktywne słuchanie. Zadawanie pytań. Negocjacje. 5. Sytuacje trudne: Stres i sposoby radzenia sobie z nim. Konflikt - przyczyny, przebieg i konsekwencje. 6. Zasady organizacji spotkań: z pracownikami własnej firmy, z przedstawicielami innych firm, z klientami oraz spotkania uroczyste. ZAJĘCIA PROWADZĄ: dr JÓZEF
komunikowania się z klientem kolegami (koleżankami) oraz przełożonymi: Komunikacja werbalna (słowna). Komunikacja niewerbalna (mowa ciała). Nawiązywanie, podtrzymywanie i przerywanie kontaktu. 2. Prezentacja firmy wobec klienta, wobec firmy partnerskiej, reklama działalności firmy. wobec frmy partnerskiej, reklama działalności firmy. 3. Autoprezentacja: Wygląd zewnętrzny (ubiór, uczesanie itp.) Kultura żywego słowa. Kontrola emocji. Kontrola motoryki (ruchów ciała). 4. Zasady prowadzenia rozmów: Tworzenie odpowiedniej atmosfery. Aktywne słuchanie. Zadawanie pytań. Negocjacje. 5. Sytuacje trudne: Stres i sposoby radzenia sobie z nim. Konflikt - przyczyny, przebieg i konsekwencje. 6. Zasady organizacji spotkań: z pracownikami własnej firmy, z przedstawicielami innych firm, z klientami oraz spotkania uroczyste. ZAJĘCIA PROWADZĄ: dr JÓZEF
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego