Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy informatyczne
Rok: 2003
informatyczna firm motoryzacyjnych: importerów, dealerów, koncesjonerów, autoryzowanych stacji obsługi. Znamy realia rynku motoryzacyjnego, dlatego też oprócz wdrażania rozwiązań informatycznych doradzamy naszym klientom jaki model prowadzenia biznesu daje najlepsze rezultaty.
Nie ryzykujcie wdrażając niesprawdzony system informatyczny. Oddajemy w Państwa ręce sprawdzone systemy informatyczne, które wykorzystane są w firmach dominujących na rynku motoryzacyjnym. W kooperacji z producentem oprogramowania, firmą MCM z Wrocławia, wdrażamy system MOTOMANAGER, stale modyfikowany i unowocześniany od 1992 roku. Korzystanie ze zintegrowanego systemu informatycznego pozwala na zredukowanie kosztów działalności, poprawę organizacji i przepływu dokumentów oraz usprawnianie obsługi i kontaktów z klientami.
Najwyższy czas wykorzystać cenne informacje o klientach gromadzone przez
informatyczna firm motoryzacyjnych: importerów, dealerów, koncesjonerów, autoryzowanych stacji obsługi. Znamy realia rynku motoryzacyjnego, dlatego też oprócz wdrażania rozwiązań informatycznych doradzamy naszym klientom jaki model prowadzenia biznesu daje najlepsze rezultaty.<br>Nie ryzykujcie wdrażając niesprawdzony system informatyczny. Oddajemy w Państwa ręce sprawdzone systemy informatyczne, które wykorzystane są w firmach dominujących na rynku motoryzacyjnym. W kooperacji z producentem oprogramowania, firmą MCM z Wrocławia, wdrażamy system &lt;name type="prod"&gt;MOTOMANAGER&lt;/&gt;, stale modyfikowany i unowocześniany od 1992 roku. Korzystanie ze zintegrowanego systemu informatycznego pozwala na zredukowanie kosztów działalności, poprawę organizacji i przepływu dokumentów oraz usprawnianie obsługi i kontaktów z klientami.<br>Najwyższy czas wykorzystać cenne informacje o klientach gromadzone przez
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego