Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
lub odbiorca zaczyna się orientować, że jest przekonywany. To z kolei wyzwala u niego zachowania obronne i w efekcie uzyskujemy skutek przeciwny do zamierzonego. Warto także pamiętać, że komunikacja jest także procesem uczenia się. Powoduje to, że zbyt intensywnie stosowane środki perswazyjne przestają odnosić skutek. Perswazja wywołuje z reguły nadmierną motywację, a nierealne oczekiwania są niemożliwe do zaspokojenia. Realny kontakt z reklamowanym produktem może więc kończyć się zbyt silnym rozczarowaniem. W długofalowej perspektywie kampania reklamowa może więc osiągać skutek przeciwny do zamierzonego. Pod względem możliwości wykorzystania w procesie reklamy, środki perswazyjne można podzielić na trzy zasadnicze grupy:

1. Techniki oparte na
lub odbiorca zaczyna się orientować, że jest przekonywany. To z kolei wyzwala u niego zachowania obronne i w efekcie uzyskujemy skutek przeciwny do zamierzonego. Warto także pamiętać, że komunikacja jest także procesem uczenia się. Powoduje to, że zbyt intensywnie stosowane środki perswazyjne przestają odnosić skutek. Perswazja wywołuje z reguły nadmierną motywację, a nierealne oczekiwania są niemożliwe do zaspokojenia. Realny kontakt z reklamowanym produktem może więc kończyć się zbyt silnym rozczarowaniem. W długofalowej perspektywie kampania reklamowa może więc osiągać skutek przeciwny do zamierzonego. Pod względem możliwości wykorzystania w procesie reklamy, środki perswazyjne można podzielić na trzy zasadnicze grupy: <br><br>1. Techniki oparte na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego