Typ tekstu: Strona internetowa
Autor: Anna Rozalska
Tytuł: strona o sztuce i informatyce
Rok wydania: 2001
Rok powstania: 2004
dla nauczycieli.
Frekwencja
Wszyscy uczestnicy przestrzegali wymaganej obecności i punktualności na zajęciach. W założeniach kursu dopuszczalne było opuszczenie dwóch z 10 zajęć. Wyjątkowe przypadki nieobecności spowodowanej chorobą były przez uczestników z reguły sygnalizowane wcześniej prowadzącemu i zwykle podejmowano próby nadrobienia materiału.
Motywacja
Większość uczestników przystąpiła do kursu z wysokim poziomem motywacji własnej do nauczenia się opanowania umiejętności przydatnych współczesnemu człowiekowi w społeczeństwie informacyjnym, a szczególnie nauczycielowi w informatyzującej się szkole. W trakcie kursu nastąpiło wyraźnie widoczne zróżnicowanie motywacji. Osoby o silnej motywacji, lepszych umiejętnościach, możliwościach czasowych pracy własnej i oczywiście posiadające komputer podejmowały nowe zadania coraz ambitniej i odczuwały rosnącą satysfakcję
dla nauczycieli. <br>Frekwencja <br>Wszyscy uczestnicy przestrzegali wymaganej obecności i punktualności na zajęciach. W założeniach kursu dopuszczalne było opuszczenie dwóch z 10 zajęć. Wyjątkowe przypadki nieobecności spowodowanej chorobą były przez uczestników z reguły sygnalizowane wcześniej prowadzącemu i zwykle podejmowano próby nadrobienia materiału. <br>Motywacja <br>Większość uczestników przystąpiła do kursu z wysokim poziomem motywacji własnej do nauczenia się opanowania umiejętności przydatnych współczesnemu człowiekowi w społeczeństwie informacyjnym, a szczególnie nauczycielowi w informatyzującej się szkole. W trakcie kursu nastąpiło wyraźnie widoczne zróżnicowanie motywacji. Osoby o silnej motywacji, lepszych umiejętnościach, możliwościach czasowych pracy własnej i oczywiście posiadające komputer podejmowały nowe zadania coraz ambitniej i odczuwały rosnącą satysfakcję
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego