Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
odnoszącej się do konkretnego typu/modelu produktu - np. Volkswagen - Golf, Rabbit; Pollena - 2000, Rex; Ford - Mondeo, Escort, Fiesta; Gilette - Contour, Sensor; Head - Edge, Director, Vector.
Z tego punktu widzenia stopień zróżnicowania wymienionych elementów marki może być różny. Można wyodrębnić kilka następujących wariantów:
Jak widać, stopień zróżnicowania marki na rynku międzynarodowym może być różny. Z omawianą sprawą, czyli zasadami nadawania marki, wiąże się inna decyzja: czy rozwijając działalność w nowych krajach Unii Europejskiej powinno się sprzedawać produkty pod dotychczasowymi różnymi markami, czy też należy wprowadzać jednolite euromarki. W przypadku decyzji o strategii euromarek przedsiębiorstwa muszą się zdecydować, czy funkcję takiej marki na
odnoszącej się do konkretnego typu/modelu produktu - np. Volkswagen - Golf, Rabbit; Pollena - 2000, Rex; Ford - Mondeo, Escort, Fiesta; Gilette - Contour, Sensor; Head - Edge, Director, Vector.<br>Z tego punktu widzenia stopień zróżnicowania wymienionych elementów marki może być różny. Można wyodrębnić kilka następujących wariantów:<br>Jak widać, stopień zróżnicowania marki na rynku międzynarodowym może być różny. Z omawianą sprawą, czyli zasadami nadawania marki, wiąże się inna decyzja: czy rozwijając działalność w nowych krajach Unii Europejskiej powinno się sprzedawać produkty pod dotychczasowymi różnymi markami, czy też należy wprowadzać jednolite euromarki. W przypadku decyzji o strategii euromarek przedsiębiorstwa muszą się zdecydować, czy funkcję takiej marki na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego