Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 12.17 (51)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
bohaterem plakatów i reklam telewizyjnych był grafficiarz w czerwonych dżinsach, czarnej koszulce i czapce bejsbolówce odwróconej daszkiem do tyłu. Promocja była skierowana do dzieci i młodzieży w wieku od siedmiu do szesnastu lat, czyli prawie pięciu milionów potencjalnych klientów. Na festiwalu Kreatura 96 akcja reklamowa soków "Frugo" została uznana za multimedialną kampanię roku. Po wejściu w życie nowych przepisów nie mogłaby ona zaistnieć w mediach elektronicznych. Podobnie jak adresowana do generacji X radiowa reklama "podwójnie chmielonego" piwa "10,5". Dlaczego taki przekaz uznano za szkodliwy? Dlaczego nie pozwala się na promowanie wyrobów tytoniowych w radiu i telewizji? Czy nie jest to
bohaterem plakatów i reklam telewizyjnych był <orig>grafficiarz</> w czerwonych dżinsach, czarnej koszulce i czapce <orig>bejsbolówce</> odwróconej daszkiem do tyłu. Promocja była skierowana do dzieci i młodzieży w wieku od siedmiu do szesnastu lat, czyli prawie pięciu milionów potencjalnych klientów. Na festiwalu Kreatura 96 akcja reklamowa soków "Frugo" została uznana za multimedialną kampanię roku. Po wejściu w życie nowych przepisów nie mogłaby ona zaistnieć w mediach elektronicznych. Podobnie jak adresowana do generacji X radiowa reklama "podwójnie <orig>chmielonego</>" piwa "10,5". Dlaczego taki przekaz uznano za szkodliwy? Dlaczego nie pozwala się na promowanie wyrobów tytoniowych w radiu i telewizji? Czy nie jest to
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego