Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 03.06
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
nasza odpowiedź na F16") czy poszukiwanie wzorcowej blondynki. I oczywiście obowiązkowo ogródek piwny Żywca. Dziś muzeum funkcjonuje w Internecie, ale niebawem zyska stałą siedzibę w Żywcu, stając się obok browaru drugą atrakcją turystyczną.
Eliza Panek z Grupy Żywiec SA przyznaje, że Mateusz Zmyślony przez kilka lat namawiał piwowarów do wykorzystania muzeum do celów promocji marki Żywiec. - Mieliśmy sporo wątpliwości. Nie wiedzieliśmy, jak ten pomysł zostanie przyjęty. Poczucie humoru to rzecz indywidualna. Dlatego długo spieraliśmy się z Mateuszem, co może trafić do muzeum, a co nie - mówi.
- Przełom nastąpił, gdy Heineken, właściciel Żywca, zadecydował, by jedną z międzynarodowych kampanii prowadzić pod hasłem
nasza odpowiedź na F16") czy poszukiwanie wzorcowej blondynki. I oczywiście obowiązkowo ogródek piwny Żywca. Dziś muzeum funkcjonuje w Internecie, ale niebawem zyska stałą siedzibę w Żywcu, stając się obok browaru drugą atrakcją turystyczną. <br>Eliza Panek z Grupy Żywiec SA przyznaje, że Mateusz Zmyślony przez kilka lat namawiał piwowarów do wykorzystania muzeum do celów promocji marki Żywiec. - Mieliśmy sporo wątpliwości. Nie wiedzieliśmy, jak ten pomysł zostanie przyjęty. Poczucie humoru to rzecz indywidualna. Dlatego długo spieraliśmy się z Mateuszem, co może trafić do muzeum, a co nie - mówi. <br>- Przełom nastąpił, gdy Heineken, właściciel Żywca, zadecydował, by jedną z międzynarodowych kampanii prowadzić pod hasłem
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego