Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy gstronomiczne
Rok: 2003
nawet Buena Vista". Dobre miejsce "dl miłośników latynoskich rytmów i tequilli (największy wybór w mieście)". Do jedzeni "burritos i inne przekąski". Wystrój "bazuje na ognisto-paprykowej czerwieni". Atmosfera "otwartości", także "dzięki przeszklonym ścianom wychodzącym na zewnątrz loku". Do spotkań "typowo zabawowych". Muzyka puszczana przez didżej oraz na żywo, "szefowie są muzykalni i sami grają". "Kursy tańca (salsy)". Polecana tym, którzy "chcą się dobrze pobawić i posłuchać dobrej latynoskiej muzyki". Najlepiej "wybrać się tam wieczorem ze znajomymi". "Mnóstwo ludzi", "nawet w tygodniu", dzięki temu "można spotkać dużo znajomych". Rozbieżne oceny dotyczące komfortu: "potwornie niewygodne meble", "wygodne miejsca siedzące, skórzane kanapy". "Klimatyzacja nie
nawet Buena Vista". Dobre miejsce "dl miłośników latynoskich rytmów i tequilli (największy wybór w mieście)". Do jedzeni "burritos i inne przekąski". Wystrój "bazuje na ognisto-paprykowej czerwieni". Atmosfera "otwartości", także "dzięki przeszklonym ścianom wychodzącym na zewnątrz loku". Do spotkań "typowo zabawowych". Muzyka puszczana przez didżej oraz na żywo, "szefowie są muzykalni i sami grają". "Kursy tańca (salsy)". Polecana tym, którzy "chcą się dobrze pobawić i posłuchać dobrej latynoskiej muzyki". Najlepiej "wybrać się tam wieczorem ze znajomymi". "Mnóstwo ludzi", "nawet w tygodniu", dzięki temu "można spotkać dużo znajomych". Rozbieżne oceny dotyczące komfortu: "potwornie niewygodne meble", "wygodne miejsca siedzące, skórzane kanapy". "Klimatyzacja nie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego