Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy ochronne
Rok: 2003
jest nie tylko budowanie wiedzy o klientach, ale wykorzystanie jej w praktyce. Z pewnością analityczny CRM nie spowoduje, ze klienci dzięki niemu staną się bogatsi. Pozwoli natomiast na maksymalne wykorzystanie potencjału zwartego w danych posiadanych przez firmy. Umożliwi podejmowanie działań mających na celu przedluzenie wzajemnych relacji pomiędzy firmą klientem. Pozwoli n przejecie i utrzymnie jak największego udziału produktów danej firmy w portfelu produktow danej firmy w portfelu produktów ubezpieczeniowych klient.
WIEDZA ŹRÓDLEM PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ
Większość firm ubezpieczeniowych dysponuje rozbudowaną infrastrukturą informatyczną. Jest ona wykorzystywana do celów operacyjnych, takich jak przyjmowanie i rejestracja wpłat składek czy obsługa i rejestracja wypłaconych odszkodowań i
jest nie tylko budowanie wiedzy o klientach, ale wykorzystanie jej w praktyce. Z pewnością analityczny CRM nie spowoduje, ze klienci dzięki niemu staną się bogatsi. Pozwoli natomiast na maksymalne wykorzystanie potencjału zwartego w danych posiadanych przez firmy. Umożliwi podejmowanie działań mających na celu przedluzenie wzajemnych relacji pomiędzy firmą klientem. Pozwoli n przejecie i utrzymnie jak największego udziału produktów danej firmy w portfelu produktow danej firmy w portfelu produktów ubezpieczeniowych klient.<br>WIEDZA ŹRÓDLEM PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ<br>Większość firm ubezpieczeniowych dysponuje rozbudowaną infrastrukturą informatyczną. Jest ona wykorzystywana do celów operacyjnych, takich jak przyjmowanie i rejestracja wpłat składek czy obsługa i rejestracja wypłaconych odszkodowań i
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego