Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
typem urody a wizją, która jest dla niej w określonym momencie najbardziej pożądana. Odnosi to więc do samej siebie. Może być jednak preferowana ze względu na wzrost poczucia własnej atrakcyjności przy rozwiązaniu problemów wymagających kontaktów społecznych związanych ze stresem. Może wreszcie pomóc nastolatce postarzeć się o kilka lat i chociaż na chwilę stać się prawdziwą kobietą.
Powyższe przykłady wskazują na to, że ten sam obiekt (lub pewna klasa obiektów) może być preferowany ze względu na bardzo różne motywy odnoszące się do wielu scenariuszy użytkowania. Pozwala to na uniknięcie tworzenia komunikatów o argumentacji mogącej mieć dla odbiorcy istotne znaczenie, tożsamych jednak z reklamą
typem urody a wizją, która jest dla niej w określonym momencie najbardziej pożądana. Odnosi to więc do samej siebie. Może być jednak preferowana ze względu na wzrost poczucia własnej atrakcyjności przy rozwiązaniu problemów wymagających kontaktów społecznych związanych ze stresem. Może wreszcie pomóc nastolatce postarzeć się o kilka lat i chociaż na chwilę stać się prawdziwą kobietą. <br>Powyższe przykłady wskazują na to, że ten sam obiekt (lub pewna klasa obiektów) może być preferowany ze względu na bardzo różne motywy odnoszące się do wielu scenariuszy użytkowania. Pozwala to na uniknięcie tworzenia komunikatów o argumentacji mogącej mieć dla odbiorcy istotne znaczenie, tożsamych jednak z reklamą
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego