Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Tygodnik Podhalański
Nr: 35
Miejsce wydania: Zakopane
Rok: 1999
roku na śliskiej i rozmiękłej po deszczach drodze. Na starcie stanęło 22 kierowców samochodów i 20 motocyklistów. I choć pierwotnie wyścig zapowiadano jako krajowy, to przyjechał także kierowca zagraniczny - baron E. G. Wentzel-Mossau na potężnym "mercedesie" ze sprężarką. Z racji rozmiękłej trasy nie wykorzystał jednak walorów swej maszyny, uzyskując na długości 7,5 km i przy różnicy wzniesień 368 metrów prędkość niespełna 64 km/h. Wygrał jednak kategorię samochodów sportowych. Natomiast bezwzględnie największą prędkość, ponad 66 km/h, uzyskał zwycięzca kategorii wyścigowej Henryk Liefeldt z Warszawy, startujący na "austro daimlerze". Większość ze startujących samochodów jechała znacznie wolniej, jako że były to
roku na śliskiej i rozmiękłej po deszczach drodze. Na starcie stanęło 22 kierowców samochodów i 20 motocyklistów. I choć pierwotnie wyścig zapowiadano jako krajowy, to przyjechał także kierowca zagraniczny - baron E. G. Wentzel-Mossau na potężnym "mercedesie" ze sprężarką. Z racji rozmiękłej trasy nie wykorzystał jednak walorów swej maszyny, uzyskując na długości 7,5 km i przy różnicy wzniesień 368 metrów prędkość niespełna 64 km/h. Wygrał jednak kategorię samochodów sportowych. Natomiast bezwzględnie największą prędkość, ponad 66 km/h, uzyskał zwycięzca kategorii wyścigowej Henryk Liefeldt z Warszawy, startujący na <orig>"austro daimlerze"</>. Większość ze startujących samochodów jechała znacznie wolniej, jako że były to
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego