Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
Na pytanie ekspedientki "Co podać", odpowiedział: "Mocno kolorowy proszę". Ekspedientka podała butelkę soku Frugo. Oniemiałem. I mimo wakacji intensywnie zacząłem myśleć. Jak to się stało, że ten konkretny mężczyzna w tym konkretnym miejscu prosi o sok cytatem z kampanii reklamowej, odnoszącej się do języka i wartości zupełnie innej generacji? A na dodatek został zrozumiany i w niczym nie przeszkodziło to w dalszej krótkiej pogawędce o sprawach dnia codziennego. Zrozumiałem wtedy, że niektóre kampanie reklamowe, oprócz tego że realizują typowe dla nich cele związane z bardzo określoną grupą osób, zaczynają żyć własnym życiem. Stają się elementem szerzej pojmowanych procesów komunikacji. A jeśli tak
Na pytanie ekspedientki "Co podać", odpowiedział: "Mocno kolorowy proszę". Ekspedientka podała butelkę soku Frugo. Oniemiałem. I mimo wakacji intensywnie zacząłem myśleć. Jak to się stało, że ten konkretny mężczyzna w tym konkretnym miejscu prosi o sok cytatem z kampanii reklamowej, odnoszącej się do języka i wartości zupełnie innej generacji? A na dodatek został zrozumiany i w niczym nie przeszkodziło to w dalszej krótkiej pogawędce o sprawach dnia codziennego. Zrozumiałem wtedy, że niektóre kampanie reklamowe, oprócz tego że realizują typowe dla nich cele związane z bardzo określoną grupą osób, zaczynają żyć własnym życiem. Stają się elementem szerzej pojmowanych procesów komunikacji. A jeśli tak
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego