Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 2918
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
niekochane, nie docenione. Gdy brakuje im motywacji życiowych, ogarnia je nagle przejmujący smutek.
- Te właśnie chwile damskiej słabości - zdaniem psychologa - cynicznie wykorzystują handlowcy. Żyjemy bowiem w czasach konsumpcji. W Polsce kupowanie nie jest jeszcze tak groźne jak na Zachodzie, gdzie człowiek nie posiadający pewnych rzeczy jest w niektórych środowiskach odsuwany na margines życia. Zachodni handlowcy do perfekcji opanowali więc socjotechniki szybkiego polepszania samopoczucia klientek - sprzedawcy bardzo sprytnie przekonują je, że towar, który wybierają, został stworzony wyłącznie dla nich. Komplementy sprzedawcy działają na damską duszę, kobieta czuje się bardzo ważna, wyróżniona. A to sprzedawca uśpił jej czujność i miłym głosem zachęcił...

Kuszące pułapki
niekochane, nie docenione. Gdy brakuje im motywacji życiowych, ogarnia je nagle przejmujący smutek.<br>- Te właśnie chwile damskiej słabości - zdaniem psychologa - cynicznie wykorzystują handlowcy. Żyjemy bowiem w czasach konsumpcji. W Polsce kupowanie nie jest jeszcze tak groźne jak na Zachodzie, gdzie człowiek nie posiadający pewnych rzeczy jest w niektórych środowiskach odsuwany na margines życia. Zachodni handlowcy do perfekcji opanowali więc socjotechniki szybkiego polepszania samopoczucia klientek - sprzedawcy bardzo sprytnie przekonują je, że towar, który wybierają, został stworzony wyłącznie dla nich. Komplementy sprzedawcy działają na damską duszę, kobieta czuje się bardzo ważna, wyróżniona. A to sprzedawca uśpił jej czujność i miłym głosem zachęcił...<br><br>&lt;tit1&gt;Kuszące pułapki
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego