Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 03.06
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
prawdy z naukową fikcją, wymyśloną na użytek zwiększenia sprzedaży.
Mimo recesji branża farmaceutyczna pozostaje wciąż niezwykle lukratywnym biznesem i z tortu wartego w Polsce blisko 12 mld zł (czyli ok. 3 mld dol.) każdy chciałby odkroić dla siebie największy kawałek. Producenci leków należą obecnie do nielicznych, którzy mają spore pieniądze na promocję, toteż ich roczne wydatki na marketing pochłaniają 127 mln dol.; przeciętna firma wydaje na ten cel co najmniej 10 proc. swoich obrotów.
O tej porze roku producenci witamin, środków przeciwgorączkowych, uodparniających, na katar, ból gardła i kaszel zbierają największe żniwa, ale nie byłoby ich bez dostępu do mediów. W ciągu
prawdy z naukową fikcją, wymyśloną na użytek zwiększenia sprzedaży. <br>Mimo recesji branża farmaceutyczna pozostaje wciąż niezwykle lukratywnym biznesem i z tortu wartego w Polsce blisko 12 mld zł (czyli ok. 3 mld dol.) każdy chciałby odkroić dla siebie największy kawałek. Producenci leków należą obecnie do nielicznych, którzy mają spore pieniądze na promocję, toteż ich roczne wydatki na marketing pochłaniają 127 mln dol.; przeciętna firma wydaje na ten cel co najmniej 10 proc. swoich obrotów. <br>O tej porze roku producenci witamin, środków przeciwgorączkowych, uodparniających, na katar, ból gardła i kaszel zbierają największe żniwa, ale nie byłoby ich bez dostępu do mediów. W ciągu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego