Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
36%.
Zmiany struktury wiekowej ludności w krajach Unii Europejskiej i, jak to się określa, "posiwianie społeczeństwa" tych krajów będzie miało istotne znaczenie dla przedsiębiorstw, prowadzących tam swoje działania gospodarcze. Spowoduje to zapewne zmiany struktury spożycia i popytu na różne grupy produktów. Ocenia się, że wzrośnie popyt na różnego rodzaju produkty, nabywane przez osoby starsze, m.in. farmaceutyki i produkty turystyczne.
Uwzględniając jednak te cechy demograficzne ludności w krajach Unii Europejskiej, trzeba przeprowadzać dokładne badania zachowania się na rynku ludzi starszych. Różne analizy wykazały, że wielu przedstawicieli starszego pokolenia nie odpowiada stereotypowi słabych, staromodnych altruistów. Ponad 70% obecnych pięćdziesięcio- i sześćdziesięciolatków uważa
36%.<br>Zmiany struktury wiekowej ludności w krajach Unii Europejskiej i, jak to się określa, "posiwianie społeczeństwa" tych krajów będzie miało istotne znaczenie dla przedsiębiorstw, prowadzących tam swoje działania gospodarcze. Spowoduje to zapewne zmiany struktury spożycia i popytu na różne grupy produktów. Ocenia się, że wzrośnie popyt na różnego rodzaju produkty, nabywane przez osoby starsze, m.in. farmaceutyki i produkty turystyczne.<br>Uwzględniając jednak te cechy demograficzne ludności w krajach Unii Europejskiej, trzeba przeprowadzać dokładne badania zachowania się na rynku ludzi starszych. Różne analizy wykazały, że wielu przedstawicieli starszego pokolenia nie odpowiada stereotypowi słabych, staromodnych altruistów. Ponad 70% obecnych pięćdziesięcio- i sześćdziesięciolatków uważa
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego