Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 7
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
o średnicy 298 mm, współpracujące z dwutłoczkowymi zaciskami pływającymi, a z tyłu 320 mm z czterotłoczkowym zaciskiem. Wtestowanym motocyklu przednie hamulce zupełnie się nie sprawdzały, prawdopodobnie dlatego, że był to egzemplarz przedprodukcyjny (nr ramy 00003). Moment obrotowy z silnika "F6C" jest przenoszony przez 5-stopniową przekładnię zębatą ("piątka" ma charakter nadbiegu) i dalej poprzez wał Kardana na tylne koło. Klasycznyi bardzo trwały sposób przeniesienianapędu okazuje się niezwykle trwały. Podczas gwałtownego przyspieszania nie daje się odczuć, spotykanego w innych motocyklach wyposażonych w silniki zamontowane poprzecznie (szczególnie w BMW serii R), nieprzyjemnego szarpania na boki. Nawet najbardziej wybredni nie mogą narzekać na zawieszenie
o średnicy 298 mm, współpracujące z dwutłoczkowymi zaciskami pływającymi, a z tyłu 320 mm z czterotłoczkowym zaciskiem. Wtestowanym motocyklu przednie hamulce zupełnie się nie sprawdzały, prawdopodobnie dlatego, że był to egzemplarz przedprodukcyjny (nr ramy 00003). Moment obrotowy z silnika "F6C" jest przenoszony przez 5-stopniową przekładnię zębatą ("piątka" ma charakter nadbiegu) i dalej poprzez wał Kardana na tylne koło. Klasycznyi bardzo trwały sposób przeniesienianapędu okazuje się niezwykle trwały. Podczas gwałtownego przyspieszania nie daje się odczuć, spotykanego w innych motocyklach wyposażonych w silniki zamontowane poprzecznie (szczególnie w BMW serii R), nieprzyjemnego szarpania na boki. Nawet najbardziej wybredni nie mogą narzekać na zawieszenie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego