Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 25
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
1999 r. wydano 200 takich zezwoleń, dziesięciu firmom odmówiono.

Hazardziści

Sądząc z popularności, konkursy i loterie promocyjne są wyjątkowo skutecznym sposobem zwiększania sprzedaży. Czy rzeczywiście? Jacek Dohnalik z Pentora ma co do tego wątpliwości.

- Naturalną barierę stanowią ograniczone potrzeby gospodarstwa domowego. Jeśli producent margaryny X organizuje konkurs i chce byśmy nadesłali pięć kodów kreskowych wyciętych z opakowań, to przecież nie kupimy za jednym razem pięciu margaryn. Raz wytniemy, innym razem zapomnimy, a potem machniemy ręką. Z naszych badań wynika, że dużo większą skuteczność mają promocje, w których "każdy los wygrywa", nawet jeśli wygraną jest drobiazg - czapeczka czy koszulka. Rozbudowane, długotrwałe i
1999 r. wydano 200 takich zezwoleń, dziesięciu firmom odmówiono.<br><br>&lt;tit&gt;Hazardziści&lt;/&gt;<br><br>Sądząc z popularności, konkursy i loterie promocyjne są wyjątkowo skutecznym sposobem zwiększania sprzedaży. Czy rzeczywiście? Jacek Dohnalik z Pentora ma co do tego wątpliwości.<br><br>- Naturalną barierę stanowią ograniczone potrzeby gospodarstwa domowego. Jeśli producent margaryny X organizuje konkurs i chce byśmy nadesłali pięć kodów kreskowych wyciętych z opakowań, to przecież nie kupimy za jednym razem pięciu margaryn. Raz wytniemy, innym razem zapomnimy, a potem machniemy ręką. Z naszych badań wynika, że dużo większą skuteczność mają promocje, w których "każdy los wygrywa", nawet jeśli wygraną jest drobiazg - czapeczka czy koszulka. Rozbudowane, długotrwałe i
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego