Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy finansowe
Rok: 2004
profesjonalne badania marketingowe. Prostą analizę przedsiębiorca może przeprowadzić samodzielnie, angażując w to przedsięwzięcie zarówno pracowników, jak i klientów firmy. By ją przeprowadzić należy odpowiedzieć na cztery podstawowe pytania.
Jaki produkt/usługa?
Określ typ produktu lub usługi wykonywanej przez twoją firmę czyli tzw. "marketing mix" - zespól cech i funkcji, które firm nadje produktom/uslugom tak, by jak najlepiej zaspokoić potrzeby swoich klientów. Koniecznie zrób listę firm/produktów/usług, z której spotykasz się w walce o klient. Zastanów się, jakie mają cechy, zalety i wady. Stwórz tabelę, w której zaznaczysz czym, w porównaniu z konkurencją, wyróżni się proponowana przez twoją firmę oferta. Spróbuj
profesjonalne badania marketingowe. Prostą analizę przedsiębiorca może przeprowadzić samodzielnie, angażując w to przedsięwzięcie zarówno pracowników, jak i klientów firmy. By ją przeprowadzić należy odpowiedzieć na cztery podstawowe pytania.<br>Jaki produkt/usługa?<br>Określ typ produktu lub usługi wykonywanej przez twoją firmę czyli tzw. "marketing mix" - zespól cech i funkcji, które firm nadje produktom/uslugom tak, by jak najlepiej zaspokoić potrzeby swoich klientów. Koniecznie zrób listę firm/produktów/usług, z której spotykasz się w walce o klient. Zastanów się, jakie mają cechy, zalety i wady. Stwórz tabelę, w której zaznaczysz czym, w porównaniu z konkurencją, wyróżni się proponowana przez twoją firmę oferta. Spróbuj
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego