Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
nadmiernej konkretyzacji znaczeń mających współwystępować we wszystkich przekazach tworzących daną kampanię. Najczęściej stałym elementem znaczeniowym jest slogan reklamowy, ewentualnie występujący w kampanii wzorzec osobowy oraz styl organizacji formalnej tekstu. Rozszerzenie pojęcia stałej reklamowej na cechy informacji kodowanych semantycznie powodowałoby znaczne straty związane z motywacyjnym poziomem komunikacji perswazyjnej oraz doprowadzałoby do nadmiernie szybkiego wysycania się treści wiadomości.
Stała reklamowa pełni także istotne funkcje zmniejszające zakłócenia odbioru przekazów reklamowych. Ze względu na obecność stałych i łatwo przyswajalnych motywów w przekazie reklamowym następuje przyspieszenie pogłębienia przetwarzania komunikatu. Zwiększa się także prawdopodobieństwo szybszej koncentracji uwagi odbiorcy na samej wiadomości. Pozwala także na łatwą identyfikację nadawcy
nadmiernej konkretyzacji znaczeń mających współwystępować we wszystkich przekazach tworzących daną kampanię. Najczęściej stałym elementem znaczeniowym jest slogan reklamowy, ewentualnie występujący w kampanii wzorzec osobowy oraz styl organizacji formalnej tekstu. Rozszerzenie pojęcia stałej reklamowej na cechy informacji kodowanych semantycznie powodowałoby znaczne straty związane z motywacyjnym poziomem komunikacji perswazyjnej oraz doprowadzałoby do nadmiernie szybkiego wysycania się treści wiadomości. <br>Stała reklamowa pełni także istotne funkcje zmniejszające zakłócenia odbioru przekazów reklamowych. Ze względu na obecność stałych i łatwo przyswajalnych motywów w przekazie reklamowym następuje przyspieszenie pogłębienia przetwarzania komunikatu. Zwiększa się także prawdopodobieństwo szybszej koncentracji uwagi odbiorcy na samej wiadomości. Pozwala także na łatwą identyfikację nadawcy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego