Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 37
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1975
urwania się itp. elementów motocykla, szczególnie niebezpieczne jeśli będą to elementy nośne.
Druga grupa to zgięcia czy skrzywienia (np. ramy, przednich lub tylnych wideł, obręczy kół), które zmieniają układ geometryczny pojazdu a przez to pogarszają jego trzymanie się drogi i sterowność, zmniejszając bardzo znacznie bezpieczeństwo jazdy.
Bardziej niebezpieczne może być nadpęknięcie niż urwanie czy złamanie. Bo jeżeli np. rama jest urwana, to widać od razu i wiadomo, że dalej pojechać nie można. Mało widoczne pęknięcie może doprowadzić później do urwania się podczas jazdy, czego skutki mogą być bardzo już przykre.
Toteż - o czym ciągle do znudzenia przypominamy - zacząć trzeba od umycia
urwania się itp. elementów motocykla, szczególnie niebezpieczne jeśli będą to elementy nośne. <br>Druga grupa to zgięcia czy skrzywienia (np. ramy, przednich lub tylnych wideł, obręczy kół), które zmieniają układ geometryczny pojazdu a przez to pogarszają jego trzymanie się drogi i sterowność, zmniejszając bardzo znacznie bezpieczeństwo jazdy. <br>Bardziej niebezpieczne może być nadpęknięcie niż urwanie czy złamanie. Bo jeżeli np. rama jest urwana, to widać od razu i wiadomo, że dalej pojechać nie można. Mało widoczne pęknięcie może doprowadzić później do urwania się podczas jazdy, czego skutki mogą być bardzo już przykre. <br>Toteż - o czym ciągle do znudzenia przypominamy - zacząć trzeba od umycia
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego