Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Młody Technik
Nr: 3
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1971
zbiór wektorów, z których każdy ma początek w początku osi liczbowej, aa koniec w punkcie przedstawiającym daną liczbę rzeczywistą (przykłady wektorów na rys. 2). Jak określić działanie w zbiorze tych wektorów, by zbiór wektorów był grupoidem izomorficznym ze zbiorem R, w którym określiliśmy działanie dodawania?
Odpowiedzi na postawione pytania prosimy nadsyłać do Redakcji "M.T.", zaznaczywszy na kopercie: "Ściśle = matematycznie".
Mgr Irena Gucewicz-Sawicka
zbiór wektorów, z których każdy ma początek w początku osi liczbowej, aa koniec w punkcie przedstawiającym daną liczbę rzeczywistą (przykłady wektorów na rys. 2). Jak określić działanie w zbiorze tych wektorów, by zbiór wektorów był grupoidem izomorficznym ze zbiorem R, w którym określiliśmy działanie dodawania?<br>Odpowiedzi na postawione pytania prosimy nadsyłać do Redakcji "M.T.", zaznaczywszy na kopercie: "Ściśle = matematycznie".<br>&lt;au&gt;Mgr Irena Gucewicz-Sawicka
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego