Typ tekstu: Książka
Autor: Dawid Bieńkowski
Tytuł: Nic
Rok: 2005
nie są w stanie dostosować się do naszych standardów, do szpiku kości przesiąkli starym podejściem człowieka do człowieka...
Czystość, organizacja pracy w kuchni i przy kasie, rozliczenia, dostawy... to wszystko potrafią kontrolować, ale już wyraźnie brak im zrozumienia pewnych subtelności, które są dla Positive'a i dla nas, tutaj w biurze, najistotniejsze. Na przykład uśmiech... Oni nie potrafią się uśmiechać, nie potrafią stworzyć wizerunku ludzi zadowolonych... Nie zdają sobie sprawy, jak ważnym jest dla Positive'a szczęśliwy partner. A kasjerki! One muszą być uśmiechnięte cały czas... wszyscy w Positivie muszą być uśmiechnięci... one muszą swoim uśmiechem zarażać klientów... uśmiechnięty klient to najwyższa wartość
nie są w stanie dostosować się do naszych standardów, do szpiku kości przesiąkli starym podejściem człowieka do człowieka... <br>Czystość, organizacja pracy w kuchni i przy kasie, rozliczenia, dostawy... to wszystko potrafią kontrolować, ale już wyraźnie brak im zrozumienia pewnych subtelności, które są dla Positive'a i dla nas, tutaj w biurze, najistotniejsze. Na przykład uśmiech... Oni nie potrafią się uśmiechać, nie potrafią stworzyć wizerunku ludzi zadowolonych... Nie zdają sobie sprawy, jak ważnym jest dla Positive'a szczęśliwy partner. A kasjerki! One muszą być uśmiechnięte cały czas... wszyscy w Positivie muszą być uśmiechnięci... one muszą swoim uśmiechem zarażać klientów... uśmiechnięty klient to najwyższa wartość
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego