Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 09.04
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
firmy środka jak Pickwick czy Twinnings. Dzięki aktywnej reklamie doskonale radzą sobie natomiast Lipton i Saga, należące do potężnego koncernu Unilever, oraz Tetley.

Nadal mało wiemy o herbatach (a jest ich ponad 1500 gatunków!). Dla przeciętnego rodaka dobra herbata musi być ciemna, cierpka i mocna. A taką wytwarza się z najpodlejszych odpadów. Szef firmy Bio-Activ Jarosław Kosiński przypomina sobie setki wynikających z tego nieporozumień. Klienci np. reklamowali u niego wyśmienitą indyjską Darjeeling, podejrzewając, że jasny kolor naparu i łagodny aromat to skutek jej zwietrzenia. Odsyłano mu Lapsang (tzw. herbata wędzona) z zarzutem, iż zbutwiała, i Pu-Erh, że zatęchła, i
firmy środka jak Pickwick czy Twinnings. Dzięki aktywnej reklamie doskonale radzą sobie natomiast Lipton i Saga, należące do potężnego koncernu Unilever, oraz Tetley.<br><br>Nadal mało wiemy o herbatach (a jest ich ponad 1500 gatunków!). Dla przeciętnego rodaka dobra herbata musi być ciemna, cierpka i mocna. A taką wytwarza się z najpodlejszych odpadów. Szef firmy Bio-Activ Jarosław Kosiński przypomina sobie setki wynikających z tego nieporozumień. Klienci np. reklamowali u niego wyśmienitą indyjską Darjeeling, podejrzewając, że jasny kolor naparu i łagodny aromat to skutek jej zwietrzenia. Odsyłano mu Lapsang (tzw. herbata wędzona) z zarzutem, iż zbutwiała, i Pu-Erh, że zatęchła, i
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego