Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
sektorach gospodarki. Szczególnie miały je odczuć przedsiębiorstwa: z dużym udziałem eksportu, sprzedające swe produkty po zróżnicowanych cenach na poszczególnych
rynkach zbytu, będące cenowymi lub jakościowymi liderami na rynkach wewnętrznych
swych krajów i/lub w innych krajach Unii Europejskiej, z niewielkim udziałem kosztów transportu, dystrybucji i kosztów osobowych w całości kosztów, napotykające dotychczas bariery w eksporcie, ze względu na ograniczenia handlowe, sprzedające głównie swe produkty dużym odbiorcom.
Natomiast według wspomnianych analiz do sektorów gospodarczych, które najbardziej mają odczuwać wpływ wprowadzenia zasad JRW, zalicza się: przemysł rolno-spożywczy, usługi finansowe (banki, instytucje ubezpieczeniowe), usługi spedycyjne i handlowe, chemia i przemysł farmaceutyczny, telekomunikacja.
Biorąc
sektorach gospodarki. Szczególnie miały je odczuć przedsiębiorstwa: z dużym udziałem eksportu, sprzedające swe produkty po zróżnicowanych cenach na poszczególnych<br>rynkach zbytu, będące cenowymi lub jakościowymi liderami na rynkach wewnętrznych<br>swych krajów i/lub w innych krajach Unii Europejskiej, z niewielkim udziałem kosztów transportu, dystrybucji i kosztów osobowych w całości kosztów, napotykające dotychczas bariery w eksporcie, ze względu na ograniczenia handlowe, sprzedające głównie swe produkty dużym odbiorcom.<br>Natomiast według wspomnianych analiz do sektorów gospodarczych, które najbardziej mają odczuwać wpływ wprowadzenia zasad JRW, zalicza się: przemysł rolno-spożywczy, usługi finansowe (banki, instytucje ubezpieczeniowe), usługi spedycyjne i handlowe, chemia i przemysł farmaceutyczny, telekomunikacja.<br>Biorąc
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego