Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przegląd Wojsk Lądowych
Nr: 4 (34)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1962
proponuje następującą formę konspektu, na zajęcia prowadzone metodą wykładu:
Część I - nawiązanie do poprzedniej lekcji (przez wykładowcę lub przez słuchaczów, którym zadaje się odpowiednie pytania).
Część II - podanie tematu prowadzonego zajęcia.
Część III - omówienie tematu (wykład) według programu.
Część IV - utrwalenie omówionego materiału i sprawdzenie, w formie pytań zasadniczych i naprowadzających, stopnia zrozumienia lekcji.
Część V - rekapitulacja czyli podsumowanie wykładu i podanie zasadniczych tez.
Część VI - zadanie pracy domowej.
Natomiast konspekt przygotowany na zajęcie praktyczne powinien obejmować (w formie tez):
- opis narzędzi i sposób posługiwania się nimi;
- wykaz potrzebnych narzędzi;
- główne przepisy z zakresu BHP;
- wykaz czynności słuchaczów i czasie trwania
proponuje następującą formę konspektu, na zajęcia prowadzone metodą wykładu:<br>Część I - nawiązanie do poprzedniej lekcji (przez wykładowcę lub przez słuchaczów, którym zadaje się odpowiednie pytania).<br>Część II - podanie tematu prowadzonego zajęcia.<br>Część III - omówienie tematu (wykład) według programu.<br>Część IV - utrwalenie omówionego materiału i sprawdzenie, w formie pytań zasadniczych i naprowadzających, stopnia zrozumienia lekcji.<br>Część V - rekapitulacja czyli podsumowanie wykładu i podanie zasadniczych tez.<br>Część VI - zadanie pracy domowej. <br>Natomiast konspekt przygotowany na zajęcie praktyczne powinien obejmować (w formie tez):<br>- opis narzędzi i sposób posługiwania się nimi; <br>- wykaz potrzebnych narzędzi;<br>- główne przepisy z zakresu BHP;<br>- wykaz czynności słuchaczów i czasie trwania
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego