Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
przyjętych założeń strategicznych. Załóżmy, że głównym desygnatem realizowanej kampanii jest telefon komórkowy, który funkcje swe spełniać powinien zarówno w sytuacjach związanych z pracą zawodową, jak i w prywatnych obszarach życia. Wstępne określenie zbioru elementów zdarzeń, potencjalnie związanych z produktem, z których część może mieć wobec odbiorcy funkcję motywacyjną, przedstawia się następująco:
Czynność. Cechy telefonu wpływać mogą na tempo uzyskania kontaktu z określoną osobą, mogą ułatwiać zniesienie barier ograniczających intymność przebiegu rozmowy w pomieszczeniu biurowym lub wiązać ze sobą komunikację z innym rodzajem działania.
Wykonawca. Telefon może być przyczyną niezależności użytkownika, ograniczać dostępność użytkownika dla innych osób dzięki poczcie głosowej lub powodować
przyjętych założeń strategicznych. Załóżmy, że głównym desygnatem realizowanej kampanii jest telefon komórkowy, który funkcje swe spełniać powinien zarówno w sytuacjach związanych z pracą zawodową, jak i w prywatnych obszarach życia. Wstępne określenie zbioru elementów zdarzeń, potencjalnie związanych z produktem, z których część może mieć wobec odbiorcy funkcję motywacyjną, przedstawia się następująco: <br>Czynność. Cechy telefonu wpływać mogą na tempo uzyskania kontaktu z określoną osobą, mogą ułatwiać zniesienie barier ograniczających intymność przebiegu rozmowy w pomieszczeniu biurowym lub wiązać ze sobą komunikację z innym rodzajem działania. <br>Wykonawca. Telefon może być przyczyną niezależności użytkownika, ograniczać dostępność użytkownika dla innych osób dzięki poczcie głosowej lub powodować
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego