Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
uzyskany był w następujący sposób: przez pierwszą połowę filmu dziecko siedziało spokojnie i nic nie mówiąc, trzymało sok, następnie wypowiedziało kwestię: "A mój sok jest lepszy", po czym siedziało nieme przez następną połowę reklamówki. Siła tej wiadomości polegała, przede wszystkim, na kontraście wobec nakłaniającego charakteru reklam sąsiadujących i stopnia ich nasycenia informacją. Zakłócenia percepcji komunikatu reklamowego mają oprócz skutków, wynikających z ograniczonej pojemności przekazów, jeszcze inne źródła. Oprócz wspomnianego efektu skupienia podobnych treściowo wiadomości w bloku reklamowym, istotny jest charakter sytuacji, w jakiej znajduje się odbiorca. Jego uwaga mogąca skupić się na przekazie reklamowym rozpraszana jest przez jego własną aktywność, inne
uzyskany był w następujący sposób: przez pierwszą połowę filmu dziecko siedziało spokojnie i nic nie mówiąc, trzymało sok, następnie wypowiedziało kwestię: "A mój sok jest lepszy", po czym siedziało nieme przez następną połowę reklamówki. Siła tej wiadomości polegała, przede wszystkim, na kontraście wobec nakłaniającego charakteru reklam sąsiadujących i stopnia ich nasycenia informacją. Zakłócenia percepcji komunikatu reklamowego mają oprócz skutków, wynikających z ograniczonej pojemności przekazów, jeszcze inne źródła. Oprócz wspomnianego efektu skupienia podobnych treściowo wiadomości w bloku reklamowym, istotny jest charakter sytuacji, w jakiej znajduje się odbiorca. Jego uwaga mogąca skupić się na przekazie reklamowym rozpraszana jest przez jego własną aktywność, inne
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego