Typ tekstu: Książka
Autor: Hamrol Adam, Mantura Władysław
Tytuł: Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 1998
podtrzymują operacje sprzedaży wyrobu. Zagadnienie sprzedaży opisuje między innymi jedna z kategorii marketingu nazwana cyklem życia wyrobu na rynku. Cykl ten ilustruje zaobserwowaną w praktyce powszechną prawidłowość, dotyczącą kształtowania się intensywności sprzedaży w funkcji czasu. Typowy przebieg tego cyklu zawiera pięć faz: wprowadzanie wyrobu na rynek, wzrost sprzedaży, dojrzewanie wyrobu, nasycenie rynku i spadek sprzedaży [33]. Długość cyklu życia wyrobu na rynku pokrywa się w zasadzie z długością fazy dystrybucji cyklu istnienia wyrobu.

4 Faza eksploatacji
Dotarcie wyrobu do klientów finalnych rozpoczyna czwartą fazę cyklu istnienia wyrobu. Faza eksploatacji obejmuje całość działań zmierzających do optymalizowania struktury jakościowowo-ilościowej efektu użytkowego, uzyskiwanego
podtrzymują operacje sprzedaży wyrobu. Zagadnienie sprzedaży opisuje między innymi jedna z kategorii marketingu nazwana cyklem życia wyrobu na rynku. Cykl ten ilustruje zaobserwowaną w praktyce powszechną prawidłowość, dotyczącą kształtowania się intensywności sprzedaży w funkcji czasu. Typowy przebieg tego cyklu zawiera pięć faz: wprowadzanie wyrobu na rynek, wzrost sprzedaży, dojrzewanie wyrobu, nasycenie rynku i spadek sprzedaży [33]. Długość cyklu życia wyrobu na rynku pokrywa się w zasadzie z długością fazy dystrybucji cyklu istnienia wyrobu.<br><br>&lt;tit&gt;4 Faza eksploatacji&lt;/&gt;<br>Dotarcie wyrobu do klientów finalnych rozpoczyna czwartą fazę cyklu istnienia wyrobu. Faza eksploatacji obejmuje całość działań zmierzających do optymalizowania struktury jakościowowo-ilościowej efektu użytkowego, uzyskiwanego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego